odbor.si

Odbor – Politične novice na dlani

Tehnika

Podaljški ventilov

Drugi, zunanji tip podaljška pa se enostavno privijači na obstoječo zračnico brez mehanskega posega vanjo. Zahteva le, da kapico na vrhu ventilčka do konca odpremo. A kljub temu ravno takšen tip podaljška nemalokrat vzbudi slabo voljo, saj velikokrat uporabniki opazijo, da jim tlačilka ne prikazuje ustreznega pritiska v pnevmatiki. Stik (navoj) med zračnico in adapterjem ventila moramo namreč ustrezno zatesniti s teflonskim trakom (vsaj 5 obratov), da preprečimo uhajanje zraka. Druga pomanjkljivost tovrstnega sistema se nanaša na omejeno regulacijo tlaka v pnevmatiki, ker celoten mehanizem zračnice s kapico na vodilu še vedno skrit pod podaljškom. Tako lahko iz zračnice spustimo zrak, če seveda prej z ventila ne odstranimo adapterja, le z uporabo tanjše podolgovate igle (npr. napere).

Pri tem tipu adapterja poskušajte s kleščami povsem odpreti ventil zračnice, ker se lahko drugače kovinska kapica pod vplivom vibracij s ceste ”privije” nazaj in prepreči dotok zraka ob naslednjem polnjenju pnevmatike.

Kateri sistem je torej boljši? Oba imata svoje pluse in minuse, ob pravilni montaži pa nebi smelo biti težav s katerimkoli sistemom. Pri obeh je treba stike oviti s teflonskim trakom ali uporabiti kakšno drugi tesnilno sredstvo (npr. mast). Verjetno je v prednosti prvi tip podaljška, saj lahko moduliramo zrak v zračnici neposredno, kapica pa je po uporabi tlačilke trdno privita na vrh ventila. Prav zato se marsikdo ob vožnji ne more znebiti slabega občutka, ki je povezan z dejstvom, da pri drugem tipu adapterja celi čas vozite s popolnoma odprtim presta ventilom.

Ko boste kupovali adapterje ventila, boste hitro opazili, da je nekaterim priložen ključ za montažo, medtem ko so drugi po celi dolžini iste, okrogle oblike. Načeloma bi ob uporabi teflonskega tesnilnega traku morala za montažo omogočati že sila rok, brez uporabe kakršnega koli priloženega orodja ali klešč.

Lahko se vam zgodi tudi, da vam obstoječ podaljšek ne bo segal izven profila obroča, kar pomeni, da bi morali uporabiti daljšega. Alternativa je zlaganje enega na drugega v sistem, toda prepričajte se, da so vsi spoji zopet ustrezno zatesnjeni.

LEAVE A RESPONSE